074-767-94-33

phone4, phone, contact, telephone, support, call
home4, home, house, building

פתח תקווה, רח' דוד מאיר גוטמן 28

envelop3, envelop, mail, email, contact, letter

saif.m@dr.com

טיפולי שורש ברמת גן


גרים באיזור רמת גן וזקוקים לטיפול שורש? לפני קביעת התור לטיפול שורש יש כמה דברים שכדאי לדעת. טיפול שורש יכול להתבצע ביום אחד או במספר פגישות אצל הרופא. 

במקרים בהם הטיפול בשורש נחשב למורכב, בדרך כלל רופא השיניים יפנה את המטופל לטיפול אצל רופא אנדודונט המתמחה בתחום טיפולי השורש. ניתן לבצע את הטיפולים המורכבים גם באיזור העיר רמת גן. אם אתם מחפשים טיפולי שורש ברמת גן אתם יכולים להגיע למרפאה הנמצאת מרחק כמה דק' נסיעה מהעיר ולקבל טיפול מקצועי שיפסיק את כאבי השיניים. 

אבחון ראשוני לטיפולי שורש במרכז

לפני תחילת הטיפול בשורש, יש לבצע מספר צילומי רנטגן בכדי לאבחן את הבעיה של השן. אם לאחר הצילומים מתברר כי יש צורך בטיפול שורש, אז הרופא קובע את התהליך לטיפולים הבאים. אבחון ראשוני לטיפולי שורש במרכז הארץ עושים במרפאה המתמחה בטיפול שורש. 

טיפולי שורש בקריית אונו

מלבד איזור רמת גן, גם באיזור בקעת אונו ניתן לעשות טיפולים בשורש. במרחק נסיעה קצר ניתן להגיע למרפאה הכוללת את המיכשור המקצועי ביותר לטיפולים בשורש. טיפול  שורש הוא חשוב בכדי למנוע את הכאבים של המטופל ובכדי למנוע הגעה של חיידקים אל העצם באיזור שבו השן נמצאת. טיפולי שורש בקריית אונו ובערים הסמוכות לה ניתן לקבוע במרפאה עם צוות מיומן ומנוסה בטיפולים בשורש. 

טיפולי שורש בת"א עם צוות מימון ומנוסה

אם החלטתם לקבוע תור לטיפול שורש מקצועי, אתם מוזמנים לפנות לצוות מרפאת ד"ר סייף. מרפאת ד"ר סייף ממוקמת באיזור מרכזי הקרוב לבקעת אונו, רמת גן ות"א. אם אתם מעוניינים לקבוע תור לטיפולי שורש בת"א או באיזור בקעת אונו, אתם יכולים לקבוע תור לאבחון במרפאת השיניים של ד"ר סייף. 

טיפולי שורש ברמת גן והסביבה במרפאת השיניים המקצועית של ד"ר סייף

מרפאת השיניים של ד"ר סייף מתמחה בטיפולים מתקדמים בשיניים. טיפולי שורש ברמת גן, בקעת אונו ותל אביב עושים במרפאה של ד"ר סייף. צוות מרפאת השיניים של ד"ר סייף מציע לכם אבחון ראשוני לבעיית השיניים שלכם, קביעה לטיפול שורש וטיפולים משמרים בכדי למנוע בעיות נוספות. אם בחרתם במרפאת ד"ר סייף, תדעו שבחרתם בצוות הטוב ביותר.
 
envelop, envelop, mail, email, contact, letter

מלאו פרטיכם וניצור קשר:

 
home4, home, house, building

כתובת המרפאה:

רח' דוד מאיר גוטמן 28
פתח תקווה
חניה חינם!

clock6, clock, time, schedule

שעות פעילות:

יום א' - יום ה' 10:00-18:00


phone6, phone, contact, telephone, support, call

דרכי התקשרות:

טלפון:  074-767-94-33
נייד:  054-4492933
פקס: 1533-6006252 
מייל: saif.m@dr.com

envelop, envelop, mail, email, contact, letter

מלאו פרטיכם וניצור קשר:


מרפאת השיניים של ד"ר סייף