074-767-94-33

phone4, phone, contact, telephone, support, call
home4, home, house, building

פתח תקווה, רח' דוד מאיר גוטמן 28

envelop3, envelop, mail, email, contact, letter

saif.m@dr.com

טיפול שורש מקצועי


טיפול שורש מקצועי הינו אחד מן הטיפולים הנפוצים ביותר בתחום רפואת השיניים כיום. למעשה, טיפול שורש מקצועי נדרש בעקבות עששת חמורה, פגיעות מכניות, או זיהומים מסוגים שונים, אשר הצליחו לעבור את זגוגית השיניים, ולהגיע עד למוך השן. טיפול שורש מקצועי מתבצע על ידי רופא שיניים מקצועי אשר מתמחה בתחום, ולמעשה הינו טיפול בעל שלושה שלבים חשובים, ראשית, פתיחה של השן וסילוק של הזיהום אשר הצטבר, או העששת, טיהור וניקוי יסודי של תעלות השורש, וסגירה של השן על ידי אטימה בחומרים איכותיים ואנטי בקטריאליים. טיפול שורש מקצועי מפחית באופן משמעותי ומיידי את כאבי השיניים, ובעל אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. כמו כן, הטיפול מתבצע בהרדמה מקומית ולכן אינו כולל כאבים כלל. ד"ר מוחמד סייף הינו רופא שיניים מקצועי אשר מתמחה בסוגים שונים של טיפולי שיניים ביניהם גם טיפול שורש בשיני חלב,  טיפול שורשים לילדים ועוד. כמו כן, חשוב לזכור כי טיפולי שורש לילדים הינו תחום מורכב ורגיש אשר דורש מיומנות ברמה הגבוהה ביותר. 

טיפול שורש בשיני חלב

טיפול שורש בשיני חלב הינו תהליך רפואי רגיש במיוחד אשר מיועד לילדים קטנים אשר השיניים שלהם טרם נשרו והתחלפו בשיניים של ״גדולים״. למעשה, טיפול מסוג זה נדרש כאשר ישנו זיהום מסוג כלשהו אשר הצליח לחדור את שכבת השן, ולגרום לפגיעה משמעותית ברקמות שורש השן. כמו כן, מדובר על טיפול יחסית נפוץ בקרב ילדים, זאת בעקבות הזנחה אשר מאפיינת את הגיל הזה. לכן, מומלץ לשמור על שיניים בריאות כבר מגיל צעיר. 

טיפול שורשים לילדים

טיפול שורשים לילדים הינו טיפול רגיש אשר חייב להתבצע רק על ידי רופא שיניים אשר מתמחה בתחום. רופא שיניים מקצועי אשר עבר הכשרה ייחודית, בהחלט יכול להעניק לילד תחושה של ביטחון, להכין אותו באופן נכון לטיפול, ולבצע את הטיפול על הצד האפקטיבי והטוב ביותר. ד"ר מוחמד סייף הינו רופא שיניים מקצועי, בעל מרפאה פרטית במרכז הארץ אשר מתמחה בתחום של טיפולי שיניים לילדים.

טיפולי שורש לילדים

טיפולי שורש לילדים דורשים הכנה מוקדמת, והסברה על הטיפול, כך שהילד ירגיש ביטחון ויוכל להיפרד מהחרדה והפחד. כמו כן, הטיפול מתבצע בהרדמה מקומית ולכן לא כולל כאב כלל. 
 
envelop, envelop, mail, email, contact, letter

מלאו פרטיכם וניצור קשר:

 
home4, home, house, building

כתובת המרפאה:

רח' דוד מאיר גוטמן 28
פתח תקווה
חניה חינם!

clock6, clock, time, schedule

שעות פעילות:

יום א' - יום ה' 10:00-18:00


phone6, phone, contact, telephone, support, call

דרכי התקשרות:

טלפון:  074-767-94-33
נייד:  054-4492933
פקס: 1533-6006252 
מייל: saif.m@dr.com

envelop, envelop, mail, email, contact, letter

מלאו פרטיכם וניצור קשר:


מרפאת השיניים של ד"ר סייף