074-767-94-33

phone4, phone, contact, telephone, support, call
home4, home, house, building

פתח תקווה, רח' דוד מאיר גוטמן 28

envelop3, envelop, mail, email, contact, letter

saif.m@dr.com

רופא שיניים בפתח תקווה

מה חשוב לקחת בחשבון בעת בחירת רופא שיניים בפתח תקווה


חיפוש רופא שיניים בפתח תקווה שיטפל בך לאורך זמן אינו משימה פשוטה. רבים מתאכזבים, כאשר הם מתחילים סדרת טיפולים במרפאה עם רופא שיניים בפתח תקווה ובהמשך הם מועברים לרופא אחר במרפאה. התחושה היא של חוסר מקצועיות ומחויבות של רופא ספציפי לכל מטופל. לכן כדאי לחפש רופא אמין, רגיש ומקצועי שעובד במרפאה קטנה ואיכותית על מנת לרכז את כל הטיפולים הנדרשים באופן מסודר.

המלצות מפציינטים


בבחירת רופאי שיניים בפתח תקווה מומלץ לקבל המלצות ממכרים וחברים לגבי ניסיון עבר טוב עם רופא ספציפי. גם כשאתם פונים לייעוץ ראשוני אצל רופא שיניים בפ"ת ניתן לבקש המלצות או מכתבי תודה של מטופלים מרוצים. רופאי שיניים בפתח תקווה שהינם איכותיים ומקצועיים ישמחו להפנות אתכם לפציינטים וותיקים שלהם לשם המלצה. בנוסף מומלץ להתעניין בנוגע לשימוש של הרופא בטכנולוגיות החדשות ביותר כגון טיפולי לייזר והשתלות.

טיפולי לייזר ברפואת שיניים

התחום של טיפול שיניים בלייזר עובר שינויים גדולים בשנים האחרונות, כאשר התחום עובר התקדמות משמעותית במגוון תחומים. כיום טיפול שיניים בלייזר נמצא בשימוש נרחב, לשם טיפול בחניכיים באמצעות לייזר ממוקד. הלייזר מסיר את הרקמות הפגועות, ללא פגיעה באזורים הבריאים או בשיניים עצמם. היתרון הגדול על הליכים כירורגים דומים, נוגעים לחוויית טיפול קלה יותר עבור המטופלים שנחסכים מהם הכאבים של החתכים הכירורגים והדימומים הנלווים.

על השתלה ביום


עם ההתפתחות הטכנולוגית בתחום רפואת השיניים בכלל וההשתלות בפרט, כיום ניתן לבצע, השתלות שיניים ביום אחד. ההשתלה נעשית עבור שן בודדת או מספר שיניים ואפילו עבור מערכת שיניים שלמה. במהלך השתלות שיניים ביום אחד לא ממתינים כמו בעבר בין ההשתלה של העצם לחשיפה, אלא בניתוח ההשתלה מעמיסים על השתלים את השיניים מיד, תוך שימוש בגשר או תותבות לשם תמיכה.

על רופא שיניים בפתח תקווה מומחה ומקצועי


אם אתם מחפשים טיפול שיניים בלייזר או צריכים מידע נוסף לגבי ניתוח השתלות שיניים ביום אחד, כדאי לכם להתייעץ עם ד"ר סייף בפתח תקווה. לד"ר סייף ניסיון קליני עשיר בביצוע שתלים ושיקום הפה. המרפאה החדשנית והמודרנית, מתגאה בטיפול האישי שהיא מעניקה לכל מטופל, תוך שימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר עבור השתלת שיניים בפ"ת. מטרתם המרכזית היא, לטפל בכל ההליכים בצורה מיטבית ובמינימום כאב למטופל. השירות במרפאה ניתן בשפות, עברית, ערבית, רוסית ואנגלית.
 
envelop, envelop, mail, email, contact, letter

מלאו פרטיכם וניצור קשר:

 
home4, home, house, building

כתובת המרפאה:

רח' דוד מאיר גוטמן 28
פתח תקווה
חניה חינם!

clock6, clock, time, schedule

שעות פעילות:

יום א' - יום ה' 10:00-18:00


phone6, phone, contact, telephone, support, call

דרכי התקשרות:

טלפון:  074-767-94-33
נייד:  054-4492933
פקס: 1533-6006252 
מייל: saif.m@dr.com

envelop, envelop, mail, email, contact, letter

מלאו פרטיכם וניצור קשר:


מרפאת השיניים של ד"ר סייף