074-767-94-33

phone4, phone, contact, telephone, support, call
home4, home, house, building

פתח תקווה, רח' דוד מאיר גוטמן 28

envelop3, envelop, mail, email, contact, letter

saif.m@dr.com

השתלת עצם בשיניים

זקוקים להשתלת שיניים? סובלים מחוסר בעצם בלסת?


ניתוח השתלת שיניים דורש לעיתים מילוי של חומר עצם בלסת במידה וישנה ספיגה של עצם באזור הנדרש להשתלה. חומר העצם מיוצר היום באמצעות טכנולוגיה מתקדמת מחומרים סינטטיים הנטמעים היטב בעצם הלסת. הטיפול להשתלת עצם בשיניים מתבצע בפעם אחת ויש להמתין בדרך כלל כ-3 חודשים עד חצי שנה בכדי לבצע את התקנת השתל הדנטלי במקום. במידה והחוסר בעצם הלסת נמצא בלסת העליונה, יתכן ויהיה צורך בביצוע טיפול מקדים של הרמת סינוס במטרה לבצע את השתלת העצם באזור.

מתי צריך השתלת עצם בפה?

נפח העצם באזור הלסת יכול להיפגע מסיבות שונות כגון מחלת חניכיים או אובדן של שיניים והשתלת עצם בפה במקרה זה מספקת מענה למצב העצם של המטופל. במידה ומתבצעת התקנה של שתל דנטלי כאשר חסר נפח של עצם בלסת, עצם הלסת עלולה לדחות את ההשתלה ולגרום לנפילת השתל. המטרה פה היא למנוע את דחיית השתל ולאפשר לו להתקיים בפה שלכם לכל החיים. חשוב לדעת כי ההליך הטיפולי של השתלת העצם הוא הליך ניתוחי ומתבצע בחדר סטרילי ותחת הרדמה מקומית או כללית על פי הצורך. הטיפול יכול להיערך לזמן של עד לשעתיים עם החלמה יחסית מהירה.

האם יש תופעות לוואי לטיפול?

כפי שציינו, הטיפול לביצוע השתלה של חומר עצם בלסת הוא יחסית קצר לעומת טיפולי שיניים מורכבים אחרים והוא מתבצע במפגש אחד עם רופא השיניים. בימים שלאחר ביצוע הטיפול להשתלת עצם בשיניים, יתכן שתופיע נפיחות במקום הטיפולי אך אין זה מהווה סימן לחוסר הצלחה של הטיפול. תופעת לוואי זו אמורה לעבור לאחר מספר ימים בלבד ולא מהווה בעיה רפואית. תופעת לוואי נוספת היא שטפי דם באזור המטופל אשר גם כן צריכים לעבור לאחר מספר ימים.

השתלת עצם בשיניים במרפאה מקצועית

לקבלת פרטים נוספים על טיפולי השתלת עצם בשיניים לפני תהליך התקנת שתלים דנטליים, צרו קשר עם מרפאת השיניים של ד"ר סייף ותוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לטיפול הנדרש לכם. צוות המרפאה כולל רופאי שיניים מהטובים ביותר בתחום השתלות שיניים, המטפלים במאות מטופלים בכל שנה בתהליכי שיקום הפה על גבי שתלים.
envelop, envelop, mail, email, contact, letter

מלאו פרטיכם וניצור קשר:

 
home4, home, house, building

כתובת המרפאה:

רח' דוד מאיר גוטמן 28
פתח תקווה
חניה חינם!

clock6, clock, time, schedule

שעות פעילות:

יום א' - יום ה' 10:00-18:00


phone6, phone, contact, telephone, support, call

דרכי התקשרות:

טלפון:  074-767-94-33
נייד:  054-4492933
פקס: 1533-6006252 
מייל: saif.m@dr.com

envelop, envelop, mail, email, contact, letter

מלאו פרטיכם וניצור קשר:


מרפאת השיניים של ד"ר סייף