074-767-94-33

phone4, phone, contact, telephone, support, call
home4, home, house, building

פתח תקווה, רח' דוד מאיר גוטמן 28

envelop3, envelop, mail, email, contact, letter

saif.m@dr.com

טיפולי השתלות שיניים

מחפשים מרפאה להשתלות שיניים? הגעתם למקום הנכון!

חוסר משמעותי בשיניים בפה יכול ליצור בעיות בריאותיות לטווח הארוך ולכן איבוד שן מכל סיבה שהיא, מומלץ לפתור באמצעות התקנה של שתלים דנטליים. הטכנולוגיה של טיפולי השתלות שיניים נכנסו לישראל רק במספר העשורים האחרונים והם מהווים את הפתרון היעיל ביותר למטופלים עם שיניים חסרות או רקובות הזקוקות לעקירה. היתרון של השתלים הדנטליים בא לידי ביטוי במראה הטבעי שלהן ובחיבור היעיל של כל שתל לעצם הלסת באמצעות הברגה. התקנה של שתלים דנטליים כאשר יש מחסור משמעותי בשיניים, במקום להשתמש בשיניים תותבות נשלפות, מאפשרת לכם להנות מלעיסה נוחה וקלה גם כאשר מדובר על מאכלים קשים כמו תפוחים ואגוזים.

היתרון בהשתלות שיניים ביום אחד

טיפולים להתקנת שתלים דנטליים נחשבים למורכבים, אך כיום ניתן לבצע אותם בתהליך קצר יותר מבעבר. במקום להגיע למספר מפגשים לאורך תקופה של מספר חודשים ואף יותר משנה, כיום ניתן לבצע למרבית המטופלים טיפולי השתלות שיניים ביום אחד. הטיפול נעשה בהרדמה מלאה או מקומית והרופא מבצע השתלה של מספר שתלים בפעם אחת או 4 עד 8 שתלים, עליהם הוא מתקין שיניים תותבות קבועות המתחברות לשתלים הדנטליים. ברוב המקרים יש צורך בביצוע עקירות שיניים בכדי ליצור את הסימטריה הנדרשת בחלל הפה להתקנת שיניים תותבות קבועות על גבי שתלים.

מאיזה גיל אפשר להתקין שתלים?

התהליך הניתוחי המתבצע בטיפולי השתלות שיניים מתאים לגילאי 18 ומעלה בלבד ובהתאם למצב הבריאותי של המטופל. ישנם מקרים מעטים מאוד בהם מבצעים התקנה של שתלים דנטליים בגילאי נוער. מחלות רקע, היסטוריה רפואית ומחלות כרוניות יכולות למנוע התקנה של שתלים דנטליים או לעבור תהליך מורכב יותר של בדיקות רפואיות לפני הגעה להליך הטיפולי הנדרש לשיקום הפה. מלבד זאת, יש צורך בסקירה רפואית לגבי רגישות לתרופות המשמשות לשיכוך כאבים במהלך הטיפול או לאחר הטיפול.

טיפולי השתלות שיניים במרפאה מובילה

לקביעת תור לטיפולי השתלות שיניים במרפאת שיניים מקצועית ומובילה בתחום, צרו קשר עם מרפאת השיניים של ד"ר סייף הנחשבת לאחת ממרפאות השיניים הטובות ביותר לטיפולי שיקום הפה באמצעות שתלים דנטליים. התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר וקבעו תור לבדיקה ראשונית כבר לימים הקרובים.
envelop, envelop, mail, email, contact, letter

מלאו פרטיכם וניצור קשר:

 
home4, home, house, building

כתובת המרפאה:

רח' דוד מאיר גוטמן 28
פתח תקווה
חניה חינם!

clock6, clock, time, schedule

שעות פעילות:

יום א' - יום ה' 10:00-18:00


phone6, phone, contact, telephone, support, call

דרכי התקשרות:

טלפון:  074-767-94-33
נייד:  054-4492933
פקס: 1533-6006252 
מייל: saif.m@dr.com

envelop, envelop, mail, email, contact, letter

מלאו פרטיכם וניצור קשר:


מרפאת השיניים של ד"ר סייף