074-767-94-33

phone4, phone, contact, telephone, support, call
home4, home, house, building

פתח תקווה, רח' דוד מאיר גוטמן 28

envelop3, envelop, mail, email, contact, letter

saif.m@dr.com

דף הבית >> מאמרים >> מומחה להשתלות שיניים

מומחה להשתלות שיניים

צריכים טיפול בחוסר בשיניים? מחפשים מרפאת מומחים?

טיפולים מורכבים ופרוצדורות דנטליות בעלות סיכון, מומלץ לבצע עם מומחה להשתלות שיניים במטרה להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתהליך הטיפול ולמנוע ככל הניתן את הסיכונים בטיפולים מורכבים מסוג זה. כל מטופל מגיע עם רקע בריאותי שונה והיסטוריה רפואית היכולה להשפיע על תהליכי ההחלמה, לכן פנייה למרפאת שיניים המתמחה בהתקנה של שתלים דנטליים, יכולה לסייע לכם בתהליך ובבניית תוכנית טיפולים מותאמת אישית.

טיפול השתלות שיניים למחוסרי עצם

במקרים בהם ישנה ספיגה של עצם הלסת וחוסר בעצם מספקת לצורך התקנה של שתלת דנטלי, נדרש לבצע טיפולים מקדימים לטיפול השתלות שיניים. הטיפול המקדים מתבצע באמצעות חומרי גלם סינטטיים או מרקמה בגוף לצורך מילוי העצם החסרה. תהליך הבנייה של העצם לוקח זמן ויכול להגיע עד ל-6 חודשים עד שהעצם נבנית מחדש ויכולה להחזיק את השתל המותקן בתוכה. טיפול מדויק ונכון למילוי עצם הלסת החסרה, יקצר את תהליך ההחלמה ויאפשר לכם להנות משיניים חדשות וחזקות אשר ישמשו אתכם לכל החיים. התקנה של שתלים דנטליים מחליפה את השיניים התותבות הנשלפות ומאפשרת לאכול מאכלים קשים כמו אגוזים, תפוחים ובשר אדום.

טיפול השתלת שיניים מותאם אישית

על מנת שתוכלו לקבל את הטיפול הטוב ביותר במצבים של חוסר בשיניים בחלל הפה, מומלץ לכם לפנות לטיפול השתלת שיניים במרפאת מומחים היכולה לספק לכם מעטפת טיפולים מלאה לכל תהליך. התקנה של שתל דנטלי דורש הבנה מעמיקה של מבנה הלסת וידע נרחב בכל הקשור לטיפולים לשיקום הפה עם מציאת פתרונות לטווח ארוך. זו הסיבה שאסור לכם להתפשר במקרה זה וחשוב לפנות למרפאת שיניים מקצועית וברמה גבוהה היכולה לספק לכם את הפתרונות הטיפוליים הטובים ביותר. במקרים מסוימים יש צורך בביצוע תהליכים מקדימים נוספים כמו הרמת סינוס בלסת העליונה וזאת מבצעים רק עם רופאי שיניים בעלי ניסיון וידע בתחום.

פנייה למרפאת מומחה להשתלות שיניים

ליצירת קשר עם מרפאת מומחה להשתלות שיניים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר למרפאת השיניים של ד"ר סייף דרך מספר הטלפון המופיע בראש הדף. צוות המרפאה ישמח לתאם עבורכם בדיקת אבחון ראשונית בכדי לבנות תוכנית טיפולית תואמת למצב השיניים, החניכיים ועצם הלסת שלכם.
envelop, envelop, mail, email, contact, letter

מלאו פרטיכם וניצור קשר:

 
home4, home, house, building

כתובת המרפאה:

רח' דוד מאיר גוטמן 28
פתח תקווה
חניה חינם!

clock6, clock, time, schedule

שעות פעילות:

יום א' - יום ה' 10:00-18:00


phone6, phone, contact, telephone, support, call

דרכי התקשרות:

טלפון:  074-767-94-33
נייד:  054-4492933
פקס: 1533-6006252 
מייל: saif.m@dr.com

envelop, envelop, mail, email, contact, letter

מלאו פרטיכם וניצור קשר:


מרפאת השיניים של ד"ר סייף