074-767-94-33

phone4, phone, contact, telephone, support, call
home4, home, house, building

פתח תקווה, רח' דוד מאיר גוטמן 28

envelop3, envelop, mail, email, contact, letter

saif.m@dr.com

דף הבית >> מאמרים >> עקירת שן בינה כלואה

עקירת שן בינה כלואה

צריכים לעקור שן בינה? חוששים מהתהליך הטיפולי?

ביצוע עקירה של שן נחשב לתהליך כירורגי לכל דבר ולמרות שזו נראית כמו פעולה פשוטה, כאשר מדובר על עקירת שן בינה כלואה התהליך מורכב יותר ודורש טיפול אצל מרפאת שיניים מקצועית. מצב של שן כלואה מתרחש כאשר שיני בינה נמצאות במצב סגור בתוך עצם הלסת. שיני הביניים הללו יכולות ליצור דלקות חוזרות ונשנות ומחלות חניכיים ולכן עקירה שלהן היא הכרחית לבריאות הכללית של השיניים והחניכיים שלכם. הפעולה הכירורגית בשיני בינה מתבצעת בדרך כלל באמצעות הרדמה מקומית בלבד ואינה דורשת הרדמה מלאה והתאוששות ארוכה לאחר הטיפול.

עקירת שן בינה מעצם הלסת

שן כלואה הנתקעה בתוך עצם הלסת יכולה להיתקע שם בגלל חוסר מקום וניתן לזהות זאת כבר בגילאים צעירים. עם זאת, רופאי שיניים ברוב המקרים יעדיפו עקירת שן בינה הנמצאת בעצם הלסת במטרה למנוע נזק גדול יותר לעצם הלסת ולשיניים הנמצאות סמוכות לשן הכלואה. רופא השיניים יבצע צילום פנורמי מקדים ולאחר מכן יבדוק את שיני הבינה ואת המצב שלהן. שיני בינה אינן נדרשות בימינו לצורך טחינת האוכל והן למעשה התפתחו בשלבים מוקדמים מאות לפני אלפי שנים. זו גם הסיבה שעקירה של שיני בינה או שיני בינה הנמצאות כלואות בעצם הלסת זהו טיפול נפוץ יחסית במרפאות השיניים.

באיזה גיל מבצעים עקירת בינה?

עקירה של שן בינה או שן בינה כלואה, פשוטה יותר כאשר מבצעים אותה בגילאים צעירים. ההמלצה בדרך כלל היא לבצע את העקירה כבר בגילאי 15 או 16 אם יש אבחנה מקדימה לכך. ההמלצה היא לא להמתין מעבר לכך לגילאים בוגרים יותר אלא לבצע את העקירה ללא עיכובים מיותרים. הסיבה לכך היא הבעיות העלולות להופיע עקב הישארות שן הבינה בלסת כפי שציינו במאמר, כאשר חלק מהבעיות אינן נראות לעין ויכולות להופיע רק לאחר מספר שנים אצל המטופל.

טיפול לעקירת שן בינה כלואה

לקביעת טיפול מקצועי לעקירת שן בינה כלואה, מלאו את הפרטים האישיים שלכם בטופס רישום הפרטים באתר או התקשרו ישירות לצוות מרפאת השיניים של ד"ר סייף. צוות המרפאה נחשב למנוסה בתחום עקירות שיניים והוא יכול להתאים לכם את הטיפול הנכון והמדויק על פי מצב שיני הבינה שלכם.
envelop, envelop, mail, email, contact, letter

מלאו פרטיכם וניצור קשר:

 
home4, home, house, building

כתובת המרפאה:

רח' דוד מאיר גוטמן 28
פתח תקווה
חניה חינם!

clock6, clock, time, schedule

שעות פעילות:

יום א' - יום ה' 10:00-18:00


phone6, phone, contact, telephone, support, call

דרכי התקשרות:

טלפון:  074-767-94-33
נייד:  054-4492933
פקס: 1533-6006252 
מייל: saif.m@dr.com

envelop, envelop, mail, email, contact, letter

מלאו פרטיכם וניצור קשר:


מרפאת השיניים של ד"ר סייף