074-767-94-33

phone4, phone, contact, telephone, support, call
home4, home, house, building

פתח תקווה, רח' דוד מאיר גוטמן 28

envelop3, envelop, mail, email, contact, letter

saif.m@dr.com

ציפוי לשיניים במרכז

חולמים על חיוך לבן ויפה? בואו ונגשים לכם את החלום!

אם אתם גרים באזור המרכז ומחפשים טיפולי אסתטיקה מקצועיים לשיניים, תדעו שהיום תוכלו להנות מהטיפול הפופולרי ביותר לאסתטיקה של השן – טיפול לציפויי השיניים! טיפולי ציפוי לשיניים במרכז מתבצעים באמצעות עלי חרסינה מאוד דקים הנצמדים לחזית השיניים הקדמיות (העליונות והתחתונות) במטרה לספק מראה לבן ויפה לשיניים שלכם. עלי החרסינה נדבקים עם חומר ייחודי אשר הופך את הציפוי לחלק בלתי נפרד מהשן עצמה. ניתן באמצעות טיפול זה גם להסתיר רווחים בין השיניים, שיניים עקומות ואי סימטריה של השיניים ובכך ליצור חיוך יפה ולבן שאפשר לראות רק אצל שחקני קולנוע.

היתרונות של רפואת שיניים אסתטית

מעט האנשים בעולם הם בעלי שיניים מושלמות הן מבחינת הצבע שלהן והן מבחינת המבנה האסתטי שלהן. אם כן, הטכנולוגיה המתקדמת של רפואת שיניים אסתטית היא אחת הנפוצות ביותר כיום במרפאות השיניים בישראל והיא מהווה את שיא הקידמה של טיפולים דנטליים משלימים. שירותי רפואת שיניים לאסתטיקה של השן יכולים לסייע לכם בהשלמת שיניים עם קצוות שבורים ויישור שיניים בדרך יעילה לטווח הארוך. כמו כן, הטיפולים יכולים לסייע לכם בהעלמה של צבע דהוי או כתמים על גבי חזית השיניים ולספק לכם את הסימטריה הדרושה לשיניים שלכם. באמצעות שירותי רפואת שיניים לטיפולי אסתטיקה של הפה, כל אחד ובכל גיל יכול להנות מחיוך לבן ומושלם עם תהליך החלמה מהיר ויעיל.

טיפול שיניים אסתטי במחיר מעולה!

המחירים לטיפול שיניים אסתטי תלויים במידה רבה בתהליך הטיפולי ובסוג חומרי הגלם הנדרשים לטיפול. בדרך כלל, טיפולי האסתטיקה של השן הם קצרים יותר מטיפולי שיניים מורכבים ולכן מטופלים רבים מרגישים בנוח לפנות לטיפולי אסתטיקה במטרה לקבל תוצאה מהירה כבר בטיפול הראשון או לאחר מספר קצר של טיפולים.

ציפוי לשיניים במרכז במרפאה מקצועית

לקבלת פרטים נוספים על ציפוי לשיניים במרכז הארץ, צרו קשר עם מרפאת השיניים של ד"ר סייף הנחשבת לאחת ממרפאות השיניים המובילות כיום בתחום האסתטיקה של השן. צוות המרפאה משתמש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום האסתטיקה של השן במטרה להביא לתוצאות מעולות בטווח זמנים קצר, כאשר התהליך הטיפולי מותאם אישית לצרכים שלכם ובהתאם לתקציב מוגדר מראש.
envelop, envelop, mail, email, contact, letter

מלאו פרטיכם וניצור קשר:

 
home4, home, house, building

כתובת המרפאה:

רח' דוד מאיר גוטמן 28
פתח תקווה
חניה חינם!

clock6, clock, time, schedule

שעות פעילות:

יום א' - יום ה' 10:00-18:00


phone6, phone, contact, telephone, support, call

דרכי התקשרות:

טלפון:  074-767-94-33
נייד:  054-4492933
פקס: 1533-6006252 
מייל: saif.m@dr.com

envelop, envelop, mail, email, contact, letter

מלאו פרטיכם וניצור קשר:


מרפאת השיניים של ד"ר סייף